Enviat per: Carles | 16 Mai 2013

Punk Trail de Fonollosa

Meravellat amb la meva primera punk trail (Sallent 2013) no podia fallar a la següent data del calendari punkarril: La Punk Trail de Fonollosa.  Si el primer cop amb pocs km a sobre i una mica acollonit vaig decidir-me per la mini Punk aquest cop calia ser un home i acabar la Llarga: 23 km amb uns 1000 m de desnivell.

fo

Aquest cop, la cosa costaria una mica més…

La Punk de Fonollosa era una altra cursa marcada pels corredor d’oliana però la setmana abans van començar a caure com mosques: que si un té molèsties, que si l’altre porta massa entrenaments…Total a 2 dies per la cursa i havent destrossat Barcelona el divendres em veia diumenge enfilant sol cap a Fonollosa però miraculosament a les 12 de la nit dissabte rebo un Dm d’en @patillades dient que s’havia quedat tirat i si el podia portar en cotxe, cony! millor no podia anar

Em llevo a vora 6:30 esmorzo i vaig a recollir al pati per sortir rapidet cap a Fonollosa que gairebé fem tard. Allà ens esperen tots els koales (encantat de per fi haver-vos conegut) i en @oroig que serà el meu company de fatigues (no ens enganyem, el pati té massa pota per mi). La cosa comença com podeu veure amb un talla focs matador però que fem tots els corredors en fila india i es passa molt millor del que pensàvem.

943385_10200460983800592_1498435355_n

A partir d’aquí comença la cursa de veritat i intento exprimir un ritme veloç però suficient per que l’oscar no em mates.  Els primers 12 km passen tant ràpid que gairebé ni me’n adono: uns quants avituallaments, unes quantes pujades tècniques i unes altres baixades per gaudir. Progressivament em vaig notant més pesat i que no m’acabo de trobar del tot be però acabem de fer el km 15-16 i ara bé una pujada d’infart així que espolso el meus fantasmes i començo l’ascensió a bon ritme, però res els maleïts punkis havien posat aquella pujada perquè tu, jo i tothom patis de valent, resés al seu Deu abans de pujar i cridés Cesc Fill de Puta.

Un parell de km després de la pujada torna els dolors i m’adono que necessito fer un pit stop (alliberar Nelson Mandela a Willy o com li digueu al petit art de fer de ventre), així que li dic al meu company que ara torno m’endinso al bosc i tu, com nou! Un cop al corriol tornem a agafar un ritme prudencial (molt més baix que abans no fotem) i comencem a baixar.  Les meves cames no poden però el meu cap tira perquè té ganes de arribar al km 18-19 i veure que ens han preparat els koales team al avituallament.

224205_10200461006961171_1044876223_n

Sense desmerèixer cap avituallament de la Punk trail (gràcies per la música els ànims i tota la fruita, begudes i dolços que ens vau brindar) el avituallament dels koales esta muntat per bojos i només sortir del corriol ja  veies una bacanal de nois disfressats saltant i ballant música de festa major, un panorama que ni el mateix Dionis o berlusconni s’imaginaria. A part que els bons homes tenien un sofà al avituallament per descansar :__)

417942_10200461009641238_1966013654_n

Després de riure i menjar com mai decidim tornar a córrer i acabar els 4 km i escaig que ens quedaven: una petita pujada després de passar per la roca forada (xulíssim tros) i la baixada ja fins el poble on  al final arribem a la meta amb unes 3 hores i 10 minuts cansats, lents però contents.

Com sempre agrair a tots els punks que han pogut fer possible una cursa tant bona (pel circuit, els avituallaments, la botifarra del final), remarcar el ambient que hi havia amb tots els corredors (qui no fa amics a  una punki és perquè no vol) i que l’any que ve segurament mi tornareu a tenir.  Agrair també al Sito Castello les estones junts i les fotos, al raulkoala per fer-nos riure tant i al oroig per no matar-me si l’apretava molt.

Anuncis

Responses

  1. Bon report Charlio! Cada cop li agafaes més el tranquillo a escriure esdeveniments d’aquests tipus 🙂

  2. Fins la propera cracks


Deixa un comentari

Categories

