Enviat per: Carles | 17 Abril 2013

Transolianenca 2013: No t’aturis mai.

El 24 de març del 2007, Isidre Esteve va patir una greu lesió mentre participava al Ral·li d’Almeria que va aturar la seva carrera de motos. Arrel d’aquell accident el Isidre crea la Fundació Isidre Esteve: una entitat que té com a objectiu principal millorar la qualitat de vida de les persones amb lesió medul·lar, sense oblidar la vinculació de l’Isidre Esteve amb el món de l’esport.

La vida no s’ha acabat, simplement és diferent.

Córrer a casa sempre es especial i més més si ho organitza la Fundació Isidre esteve: no dorms bé, estàs més nerviós del normal i fins i tot arribes 2,30 hores abans a la línia de meta per si pots ajudar en preparar alguna cosa. Donés un cop de mà portant el esmorzar dels voluntaris, col·loques quatre coses dels stands i agafes el teu dorsal, això ja començava.

10,45 h amb una temperatura que era suportable (però que ens en tindria una bona preparada per més tard), començava la 2 edició de la Transolianenca i el meu grup i jo començàvem amb el cap de cursa a un ritme de 4,15 aproximadament pels camps de oliana. Arribàvem al km 3 ja despenjats de la elit però bastant contents encara que el sol començava a apretar una mica i ara tocava el pitjor: LA PUJADA.

Més de 2,5 km i mig de pujada per uns camins enfangats on passaves de tenir una hombra miraculòsa a un sol aterrador, el nostre grup ja s’havia desperdigat amb el Alex al capdavant, jo al seu rebuf, el Carles una mica més despenjat i el Amadeu al seu ritme (venia “tocat” o això deia ell). Mentre pujava aquella pujada maleïa sense parar qui va fet el recorregut, no hi havia descans possible només podies tancar el ulls i anar tirant però després de una gran pujada sempre hi ha una gran baixada! Vam arribar al primer avituallament al punt més al de la cursa i alla és on van aprofitar per hidratar-me bé i encara amb forces el que seria la meva part de la cursa: LA BAIXADA.

Sin título

Corriols, camins de cabres i graveres en les que vaig poder treure tot el potencial a les meves noves Brooks Cascadia. Vaig deixar al Alex enrere i em vaig posar a recuperant unes quantes posicions que havia perdut en la pujada. És genial córrer a casa i que al arribar a cada punt de control o avituallament se’t il·lumini la cara al veure una cara coneguda, et dona una energia indescriptible, d’aquesta manera vaig poder arribar a la segona pujada amb un pel de energia però va servir per arribar i ja esta.

El sol havia decidit deixar la primavera de banda i proclamar el estiu de una forma radical, els rajos de sol em glopejaven de tal manera que al veure el Jordi li vaig haver de demanar un glop de la seva camelback (que deu t’ho pagui amb molts intents i pocs fills). A partir d’aquí tot va de mal en pitjor, 3 kilometres finals on vaig fer el pena fins i tot la pla i que em van fer acabar els 16,5 km en 1:47 minuts.

Especial menció al Carles, el altre corredor del Cochambre que per culpa de la deshidratació (i no és broma) va tenir un diàleg al limbe amb Margaret tatcher i ha dit que si voleu us cagueu més en ella que li sua bastant. Al Amadeu que si arriba a estar un pel més tocat ens guanya a tots, va fer un temps de 1:50 minuts aproximadament. Gràcies a la Marta Bosch que em va servir de referent per seguir tirant tota la puta cursa i moltes gràcies a la Fundació per aquesta gran cursa però potser de cara al any que ve si ha de fer aqeull sol caldrien 3 avituallaments.

Anuncis

Responses

  1. Vaig tenir 4 paraules amb la Tatcher que espero que siguin les ultimes… jaja

    Gasss i cap a Sitges! #21K

  2. Amb la Tacher? No era que set va aparèixer sant Kilian i et va dir que no et rendissis i que difonguessis la seva filosofia??

  3. Acabo de llegir el teu escrit! QUe guai que et servís de referent…jo només recordo passar-ho fatal amb la calor sort en vaig tenir del Cali Xic i la seva camelback!

    • Jajaja tu també li vas pendre aigua al cali xic? és que aquell dia ningu esperava tanta calor, va ser mortal.

      Ens veiem un altre dia patint 🙂


Deixa un comentari

Categories

