Enviat per: Carles | 29 Octubre 2012

Primer mes a Tübingen, primers companys, primers 10 km.

Un coixí nou, un matalàs massa dur i un sostre diferent.

Tübingen

És estrany com a vegades tonteries de les que mai has donat importància esdevenen petits maldecaps que ressonen al teu cap però es que ningú ha dit mai que els començaments siguin fàcils. En una setmana farà un mes que vaig començar la meva estada a Tübingen i estic francament content.

Els dies comencen amb l’alarma sonant  i amb els rajos de sol ja entren per les escletxes de les persianes. Les 9:ooh, toca dutxar-se, esmorzar i agafar la bici per anar al laboratori (Treballo al departament de Immunologia de la universitat de Túbingen a uns 15 minuts de la meva residència.). Amb Bici, exacte, aquests dies amb el sol i el bon temps és genial però ja estic patint per quan vingui el fred i la neu.

Estan bojos aquests alemanys!! Sabeu que els alemanys dinen a les 12? Perquè jo encara no ho he assimilat, a les 12!! Si esmorzo a les 9 a les 12 no tinc gana i acaba passant que o dino sol a les 2 o dino un entrepà. El dia transcorre entre mig de Westerns, esperant que passin els temps de incubació i de tant en tant xadardejant el facebook.

Amb sort a les 17h ja sóc fora i puc fer allò que tant m’agrada i que aquí no saben fer, gaudir de la vida: anara  fer cerveces, veure els amics, menjar algun que altre gelat (crec que aquí fins i tot al desdembre menjaran gelats) i descobrir aquest petit poble a la vora del Neckar.

https://i2.wp.com/farm6.staticflickr.com/5048/5278845226_79d1921f34_z.jpg

Al arriba la nit, agafo les bambes, la termica i començo a fer kilometres en un meravellos bosc, ja fa 2 anys que corro i des de que ho vaig descobrir la meva vida ha canviat molt, veig les coses amb molta més tranquilitat i aprofito les hores de rodatje per aclarar coses al meu cap o per simplement deixar volarr la meva imaginació. Els primers dies em va costar tornar a agafar el ritme després d’un estiu amb massa excesos i poques sortides però en menys d’un mes ja he pogut fer uns 10 km a bon ritme sense haver de trucar l’ambulància.
El meu objectiu? Mitja marató de Tübingen el 9 de desembre

La meva bogeria? Marató de Barcelona 17 de març

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

