Enviat per: Carles | 7 Setembre 2012

Una nova esperança

Ens trobem en un període de guerra civil.

Les naus rebels ataquen desde una base amagada,

han aconseguit la seva primera victòria

contra el maleít Imperi Galactic de Rajoy

En temps de crisis i estres normalment es prenen les decisions més arriscades, les que d’altra manera no prendries, doncs jo un dia de febrer em vaig despertar i vaig dir: M’en vaig Erasmus.

I com la princesa Leia li deia a Obi Wan : “Ets la meva ultima esperança”. Aquest viatge (exagerant molt) és la meva ultima esperança per acabar de veure que fer amb la meva vida un cop acabes la carrera universitària, per veure la llum al final de aquest túnel.

Quan començaves la carrera tothom tu pintava fàcil:

– Biologia,eh? segur que trobes molta feina.

– Ciències, que intel·ligent, això té nivell.

i un llarg etcètera però la realitat un cop passada 5 anys, moltes hores de laboratori (no les suficients), molts exàmens i moltes hores a despatxos de professors intentant pujar nota, veig la meva fotuda realitat. He fet una llicenciatura que té molta sortida però o tens una nota altíssima  o ja pots comença a pica portes per demanar almoina ja que aquest país no investiga ni creu en la ciència i això que el cosí de Rajoy es Físic.

Marxo a Tübingen, ciutat a la vora del riu Neckar situada a Baden-Württemberg on el 1995 la revista Forbes va catalogar com la ciutat alemanya amb millor qualitat de vida.

Foto el camp amb la beca Erasmus per anar a un laboratori de Immunologia, a descobrir que serveix tot això que ens han ensenyat durant tants anys, per saber si sóc el home de profit que vol tota sogra . La meva idea és treballar, coneixer gent , altres costums i poder-ho compatibilitzar amb una de les meves passions: sortir a correr.

Viuré al límit entre festa i festa però el meu objectiu serà preparar-me per la marató de barcelona i quin lloc millor que una ciutat plena de calma amb boscos sencers per on anar a correr?

Ens veiem a Tübingen!

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

